حساب حسابه

موضوعات حسابداری اقتصاد بورس اکسل مالیاتی علمی بهداشتی دین و زندگی و اطلاعات عمومی

حساب حسابه

موضوعات حسابداری اقتصاد بورس اکسل مالیاتی علمی بهداشتی دین و زندگی و اطلاعات عمومی

طرز صحیح نشستن روی صندلی

- اولین و مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه شود ارتفاع صندلی است. هنگامی که روی صندلی می‌نشینید ارتفاع آن باید در حدی باشد که وقتی کف پاها را روی زمین می‌گذارید، زانوها با کمر در یک راستا قرار گیرند و زانوها بالاتر از سطح ران‌ها یا پایین تر نباشند. در صورتیکه ارتفاع صندلی برای قد شما بلند است، یک زیرپایی پایین پای تان قرار دهید تا به وضعیت استاندارد برسید.

- بهتر است آرنج‌ها به بدن چسبیده و عمود بر میز قرار گیرند. اگر قرار است روی میز کار کنید بیشتر قسمت‌های ساعد را روی میز قرار دهید و آنها را درحالت موازی با زمین روی میز حفظ کنید.

- درد مچ و انگشتان یکی از مشکلاتی است که بیشتر کاربران کامپیوتر به دلیل طرز نشستن اشتباهی با آن روبه‌رو می‌شوند. به همین دلیل هنگام نشستن مچ دست های‌تان را در حالت صاف نگه دارید و سعی کنید مچ تان خم نشود. هنگام کار با موس به این نکته دقت کنید.

- به طرفین صندلی خم نشوید یا وزن تان را روی دسته‌ها نیندازید. وقتی روی صندلی می‌نشینید کمرتان باید کاملا صاف باشد. حواس‌تان باشد که هنگام تایپ کردن پشت تان خم نشود و قوز نکنید. این حالتی است که ممکن است هنگام نشستن پشت میز کامپیوتر پیش بیاید از همین امروز به آن توجه کنید.

- یکی دیگر از اصول نشستن صحیح به وضعیت گردن شما مربوط است. سر شما باید به گونه‌ای مقابل مانیتور باشد که صفحه مانتیور کمی پایین تر از سر قرار داشته باشد. با این حال نباید گردن تان را زیاد خم کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد