X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری
  • بـرگه خلاصه معامله (که همان  بنچاق است و توسط دفترخانه و در سیستم دفتر املاک اداره ثبت پس از تایید چاپ و امضاء میگردد.
  • درخواست خریدار ( کسی که ملک بصورت رسمی به ایشان منتقل گردیده است. اگر شما مالک فعلی هستید و سند منگوله دار دارید، خود خریدار محسوب می شوید و باید خود یا اگر شریک دارید کلیه شرکاء در ملک فرم درخواست را پر کنند.)
  • اصل سند مالکیت قبلی(دفترچه ای یا تک برگی متعلق به مالک قبلی)
  • پرداخت هزینه صدور سندمالکیت جدید؛ این هزینه حدود ۵۰٫۰۰۰ تومان است که با هزینه های مربوط به پست و ارسال سند تک برگی به درب منزل به رقمی حدود ۸۰٫۰۰۰ تومان برای هر برگ سند تک برگی می رسد. ضمنا اگر سند دارای چندین مالک(شراکتی) باشد برای هر کدام یک سند تک برگی جداگانه صادر می شود و برای هر کدام باید هزینه صدور سند مالکیت/تک برگی جداگانه پرداخت گردد.
  • کدملی و آدرس مالک(کسی که تقاضای سند تک برگی دارد. یعنی در صورتیکه شما خریدار جدید هستید باید مشخصات خود را وارد کنید)
  • نشانی ملک و کدپستی ملک

وضعیت سند تکبرگی ام را چگونه پیگیری کنم ؟

از آنجاییکه فرآیند انتقال اسناد تکبرگی یا دفترچه ای قدیمی به اداره ثبت و همچنین فرآیند انتقال اسناد چاپ شده جدید از اداره ثبت به درب منزل شما توسط اداره پست مدیریت و انجام میشود سامانه http://sabtasnad.post.ir/GeneralTrack.aspx به شما کمک میکند تا تمام اتفاقات رخ داده برروی سندتان را رهگیری کنید.

نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
پست الکترونیک :
وب/وبلاگ :
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد