حساب حسابه

موضوعات حسابداری اقتصاد بورس اکسل مالیاتی علمی بهداشتی دین و زندگی و اطلاعات عمومی

حساب حسابه

موضوعات حسابداری اقتصاد بورس اکسل مالیاتی علمی بهداشتی دین و زندگی و اطلاعات عمومی

توصیه های یک سارق منزل

همیشه به هنگام دزدی یکی از همدستانم در خودرو راننده می ماند و من داخل خانه می‌رفتم و دیگر همدستم نیز به عنوان زاغ‌زن در کوچه بود تا در صورت ورود صاحبخانه با تلفن همراه به من خبر دهد.
شش کلید داشتم که با آن قفل‌های کتابی را باز می‌کردم. در‌های ضدسرقت وقت‌گیر بود، به همین علت زیاد سمت آنها نمی‌رفتم.
وقتی وارد خانه می‌شدم، ساختمان‌هایی را که محافظ در ورودی نداشت یا محافط آن باز بود، شناسایی کرده و بعد زنگ آپارتمان را می‌زدم، اگر کسی جواب نمی‌داد وارد خانه می‌شدم.
تخصصم فقط سرقت پول و طلاست، به همین‌ دلیل پس از ورود به خانه‌ها سریع سراغ اتاق خواب می‌رفتم؛ چون می‌دانستم اقلام باارزش در این اتاق نگهداری می‌شود. مشخص است که صاحبخانه‌ها پول و طلا را در اتاق خواب می‌گذارند.
همیشه با یک کارت تلفن در آپارتمان را باز کرده و داخل می رفتم. خانه‌ها باید در صورت امکان در ضد سرقت داشته باشد. چون باز کردن ان کار راحتی نیست.
افراد به هیچ وجه پول و طلا را در خانه‌هایشان نگهداری نکنند و گاوصندوق‌های مطمئن و ضد سرقت تهیه کنند. مقابل تمامی پنجره‌ها، نورگیر، پاسیو و روی دیوارهای کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید. هوا در حال گرم شدن است.
برخی ساکنان واحد‌ها شب پنجره‌ها را باز و صبح هنگام ترک خانه فراموش می‌کنند آن را ببندند، این صاحبخانه‌ها خودشان ما را به خانه دعوت می‌کنند.
بعضی‌ها نیز کلید را زیر پادری یا داخل جاکفشی می‌گذارند. آنها کار ما را راحت می‌کنند.
باز کردن در ورودی ساختمان‌ها مشکل است، زیرا امکان دارد عابری مشکوک شود. افرادی که بی‌احتیاط از پارکینگ وارد می‌شوند و تا زمان بسته شدن در صبر نمی‌کنند راه را برای ما باز می‌کنند.
شایعه شده ما با دستگاه گنج‌یاب به خانه‌ها می‌رویم و محل طلاها را پیدا می‌کنیم. نیازی به گنج‌یاب نیست. وقتی وارد خانه شویم راحت می‌فهمیم که وسایل قیمتی و پول را کجا گذاشته‌اند. برخی فکر می‌کنند خیلی زرنگ هستند و وسایل را زیر لباس یا میان رختخواب مخفی می‌کنند، اما این محل‌ها هم از نگاه ما دور نمی‌ماند. آنها با این کار همه وسایل را در یک محل قرار می‌دهند تا راحت‌تر سرقت شود. توصیه می‌کنم اگر پول و طلا در خانه دارید، در محل‌های مختلف مخفی کنید تا همه دارایی را یکجا از دست ندهید.
بسیاری فکر می‌کنند سرقت منازل در شب رخ می‌دهد، ولی این ذهنیت باید تغییر کند و مردم بدانند زمان سرقت‌ها اغلب در ساعات اولیه غروب آفتاب تا ساعت 11 شب رخ می‌دهد یا در بین روز اتفاق می‌افتد. توصیه ما این است که گاوصندوق‌های خانگی به در یا اسکلت ساختمان پیچ و مهره شود تا امکان جابه‌جایی وجود نداشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد