حساب حسابه

موضوعات حسابداری اقتصاد بورس اکسل مالیاتی علمی بهداشتی دین و زندگی و اطلاعات عمومی

حساب حسابه

موضوعات حسابداری اقتصاد بورس اکسل مالیاتی علمی بهداشتی دین و زندگی و اطلاعات عمومی

سیرآنتی بیوتیک طبیعی برای درمان عفونت های بدن

سیر مخصوصا سیر خام برای مقابله با آنتی بیوتیک بسیار مناسب است. سیر حاوی رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان است. خاصیت آنتی بیوتیکی سیر به دلیل ترکیب سولفوردار آن به نام آلیسین (allicin) است. سیر خواص ضدقارچی، ضدویروسی و ضدانگل دارد. اگر از داروهای رقیق کننده ی خون استفاده می کنید، قبل از مصرف سیر به عنوان آنتی بیوتیک طبیعی با پزشک مشورت کنید.

عصاره سیر دارای ترکیبات ارگانوسولفور است که خواص قوی آنتی‌اکسیدانی، ضد باکتریایی، ضد قارچی، ضد سرطانی و ضد میکروبی دارد.

پزشکان آیورودا (طب سنتی هند) ادعا می‌کنند که سیر یکی از کارآمدترین آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی در برابر طیف گسترده‌ای از ویروس‌ها و باکتری‌هاست.
 
ترکیبات ارگانوسولفور و فلاونوئید موجود در سیر مسئول تقویت سیستم ایمنی هستند.
 
وی ادامه داد: مصرف روزانه سیر و محصولات مشتق شده از آن به‌عنوان یک درمان کمکی امکان‌پذیر است و عوارض جانبی و سمیت ناشی از داروهای اصلی مورد استفاده در درمان بیماری را کاهش دهد.
 
بررسی مقاومت سارس-کوو-۲ (SARS-CoV-۲ ) در برابر ترکیبات موجود در عصاره سیر نشان داد: ۱۷ ترکیب ارگانوسولفور که ۹۹.۴ درصد از عصاره سیر را تشکیل می‌دهند، دارای تعاملات قوی با اسیدهای آمینه پروتئین ACE۲ و پروتئاز اصلی PDB۶LU۷ سارس-کوو-۲ است.
 
نتایج نشان داد که عصاره سیر منبع آنتی‌ویروس طبیعی ارزشمندی است که به جلوگیری از حمله ویروس کرونا به بدن انسان کمک می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد